Alhamdulillah, masuk dah bulan Oktober ni. Sekejap je masa berlalu, Shaklee dah keluarkan promosi terkini dan juga 2 produk baharu yang best sangat. Promosi bulan oktober ni pun, sangat berbaloi dan mesti miliki bagi setiap rumah tau. Nak tahu apa dia?

Promosi Dan Yang Baharu sepanjang Oktober

-Real Men Set
-Zinc Plus
-YOUTH™ Restoring Eye Treatment
-Sustained Release Vita-C Plus
-Youth set FREE YOUTH Carry All Travel Bag

1. Zinc Plus

Sepanjang bulan ni, vitamin yang ditunggu-tunggu setelah sekian lama #zincPlus atau dulu dikenali #zincComplex. Formulasi baharu tanpa Alfalfa tau. Best buat yang ada alergi pada produk alfalfa sebelum ini. Zink ini diketahui ramai sangat bagus untuk kesihatan lelaki, untuk kesuburan dan baik luka dengan cepat. Mudah dan berbaloi sangat untuk dapatkan Zink Plus ini.

2.YOUTH™ Restoring Eye Treatment

Mak mata panda, banyak kedut keliling mata tu, elok sangat gunakan #YOUTHRestoringEyeTreatment, boleh dapat 20% diskaun untuk produk Youth set. Yang ini perlu tanya saya dahulu sebelum pembelian tau.

3. Sustained Release Vita-C Plus

Juga, #vitaminC #SustainedReleaseVitaCPlus yang wajib ada disetiap rumah ni, ada promo juga! Beli 3 botol  jimat 5%. Mesti kena miliki tau Vitamin C ni sebab sangat lah penting kena ada untuk kekalkan imun sistem badan kita, untuk seisi keluarga. Setahun punya stok tu boleh tahan kalau 3 botol. Tapi kami kat rumah ni sebotol tu sebulan je..

Nak maklumat lebih lanjut? Jangan segan silu hubungi saya melalui panggilan telefon atau whatsapp saya terus di

http://tanyaHani.wasap.my
http://tanyaHani.wasap.my
http://tanyaHani.wasap.my
http://tanyaHani.wasap.my
http://tanyaHani.wasap.my