Selamat Hari Ibu Buat Semua

Selamat Hari Ibu Buat Semua

Alhamdulillah, hari ini datang lagi. Hari Ibu yang banyak kontroversi nak sambut ke tak. Setiap hari mestilah hari Ibu, tapi adanya hari khas untuk kita ingat pasal ibu kita tak salah kan? Tak kisahlah apa sejarah kenapa terjadinya hari ibu ty, tapi semua orang pasti nak merayakan hari Ibu dengan ibu dia, kan? Dah beri ucapan dan hadiah buat ibu korang? Susah nak fikir hadiah apa nak beri? Berilah vivix untuk kesihatan ibu bapa kita tau. Mereka memang tak ebritahu diorang nak apa, tapi kita sebagai anak prihatin kenalah tahu apa yang paling diorang perlukan. Terutama lagi ni nak puasa dan...
Beza Vivix Shaklee Yang Ramai Tak Tahu

Beza Vivix Shaklee Yang Ramai Tak Tahu

Apa beza vivix ni? Vivix tu apa ya? Sama ke tak dengan minuman kesihatan lain?   Vivix™ Shaklee adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Alahai, panjangnya- Secara ringkas Vivix ialah Minuman Super Antioksidan. Apa yang menyebabakan ia tak sama dengan minuman beri yang lain?   Vivix ada Paten. Paten ialah Hak Eksklusif/ Hak Cipta Terpelihara yang telah Shaklee perolehi untuk produknya....
Vivix Harga Murah Berbaloi Percuma Keahlian

Vivix Harga Murah Berbaloi Percuma Keahlian

Pernah dengar Vivix tonik antioksidan yang viral tu kan? Ia adalah produk premium yang dipatenkan oleh Shaklee. Vivix ni harganya sangat berbaloi berbanding dengan kesihatan diri sendiri dan keluarga. Pada bulan ni, Shaklee menawarkan vivix pada harga yang murah dan sangat berbaloi. Percuma keahlian pula tu. Biasanya perlu membayar yuran keahlian sebanyak RM78.90, tetapi dengan promosi vivix murah ni, Tak Perlu lagi!   Selain itu, anda akan dapat Percuma Pos, Percuma Starter Kit dan Rebet Tunai yang akan anda terima pada bulan hadapan. Bulan ini juga, diskaun 5% anda akan dapat dengan...
Kitaran Haid Kembali Teratur- Suami Lega Dapat Berita….

Kitaran Haid Kembali Teratur- Suami Lega Dapat Berita….

Alhamdulillah, akhirkan kitaran haid saya kembali betul dah. Teratur je tiap bulan. Tak adalah macam dulu selang 2 bulan baru ada. Pening kepala, badan pun panas bila tak datang period ni. Kata seorang pelanggan tegar vivix. Banyak sebab kalau nak carik punca masalah period tak teratur ni. Mungkin terjadi selepas bersalin, boleh juga akibat daripada menyusukan anak. Jadi juga pada anak dara tau. Masalah hormon ni memang takboleh nak jangka. Apa nak buat untuk bantu kitaran haid kembali normal? Ikhtiar kitaran haid kembali teratur lihat testimoni bawah ni; Beliau mengambil vivix tak sampai...