Vitamin C paling murah di pasaran!

Vitamin C paling murah di pasaran!

Masih lagi mencari Vitamin C? Carik pulak yang paling murah kan? tau dak Shaklee punya Vitamin C lagi murah berbanding jenama lain yang amik kat pasaraya tu? kita buat kira-kira kenapa ia adalah Vitamin C paling murah di pasaran. Pernah beli tak vitamin C jenama lain? Harga untuk vitamin C dikatakan paling murah jenama PP**** ialah  RM55 untuk 100 biji. Harga bagi sebiji ialah Rm 0.55 sen Harga Shaklee Sustained release Vita-C PLUS pula  HANYA RM 92.50 untuk 180 biji. Harga bagi sebiji HANYA RM0.51 sen. (Nak jimat lagi, register ahli dengan saya) banyak jimat tu.. Vitamin C paling murah di...
AKU BAJET CANTIK… KO ADA?

AKU BAJET CANTIK… KO ADA?

Nak cantik, nak cantik, nak cantik tapi nak bajet, nak bajet, nak bajet. Muka nak jaga, poket pon nak jaga, kan? Bukan nak biar papa, asal bergaya tapi takpala, asal pilihan nak Cantik dengan vitamin yang sihat dan Selamat.  Aku bajet cantik, ada tak? jeling gambar sebelah.. 🙂 Nak jugak? So apa yang ada? Memperkenalkan : (✿◠‿◠) Set Bajet CANTIK! (✿◠‿◠) Ada beberapa hari lagi sebelum Syawal… Nak tak nampak cun, cantik dan gebu masa raya nanti? Jerawat, jeragat segan nak tumbuh! Kulit licin, lembut dan rasa gebu-gebu je. Ramai dah cuba, produk semulajadi, dijamin selamat malah berkesan...
Set Cantik Shaklee Terkini

Set Cantik Shaklee Terkini

Semua orang nak kelihatan cantik dan bersih. Takmau cantik sekali pun mesti nak kelihatan kemas dan sedap dipandang kan? Selain daripada membersihkan muka menggunakan pencuci muka dan menggunakan alasan para selebriti ” banyakkan sapu air wudhu” (heeee) , penjagaan pemakanan dan supplemen sangatlah membantu. Penting bagi kita untuk menjaga kesihatan kulit dari dalam kerana setiap apa yang dilihat selalunya bermula dari dalaman. Secara amnya, keadaan persekitaran adalah penyebab utama kepada kerosakan kulit selain daripada faktor umur, pemakanan, dan juga alahan sehingga...
Gusi berdarah, bahaya tak?

Gusi berdarah, bahaya tak?

Bangun pagi, gosok gigi.. Gigi kuat , suka hati.. la la la la la.. apa ntah lagu ni.. layan je la menyanyi lagu GIGI ni Selalu tengok gigi kan? kalau paling teruk pon 3 kali sehari tengok gigi gusi adalah yang merah2 yang pegang gigi tu, itu ialah gusi Pernah tak bila gosok gigi, gusi tu berdarah? macam ni amboi aih..teruk nye.. (kalo tak lalu tutup mata, jgn tengok ) ha, memang berdarah.. ada yg teruk sampai habis sink darah-darah Adakah anda pakai berus gigi  yang terlalu keras? Adakah berus gigi terlalu kuat tonyoh tu? setelah digugel, Sebenarnya Gusi berdarah ni disebabkan oleh, –...