Pengalaman Sewa Hanbok dan Bergambar Di Seoul, Korea Selatan

Pengalaman Sewa Hanbok dan Bergambar Di Seoul, Korea Selatan

Harini nak share sikit cerita pengalaman saya perasan Ala awek Korea jalan-jalan pakai hanbok. Korang mesti dah tahu, hanbok ini adalah pakaian tradisional orang Korea, biasanya dipakai masa hari perayaan atau ada acara yang istimewa dalam hidup diorang. Kenapa akak turut nak pakai hanbok ni? Trip honeymoon ni, en suami yang beriya suruh akak cuba pengalaman pakai baju tradisional Korea. Ko ingat akak tak malu ke nak jalan-jalan serata kampung pakai baju gini? Mujur kat luar negara, takde yang kenal. Kalau kat Malaysia nak pakai baju songket pun masa kahwin dulu je kot. Heee   Akak dapat...